‘’We hebben samen één taak: de klant een 9+ ervaring geven.’’

Fred van Dijk - Senior Salaris Professional

‘’We hebben samen één taak: de klant een 9+ ervaring geven.’’

Fred van Dijk - Senior Salaris Professional

HET VERHAAL VAN...

Fred van Dijk

Zo ervaren onze medewerkers het werken bij Newtone
In tegenstelling tot wat algemeen gedacht wordt van het werken op een advies- en accountantskantoor, is de sfeer totaal niet zakelijk. Over het algemeen ook niet richting klanten. Je komt terecht in een warm nest.

Full-service advieskantoor

We zijn dan ook geen standaard advies- en accountantskantoor, maar een full service advieskantoor. Collega's zijn vriendelijk, behulpzaam, gezellig en collegiaal. Er heerst een gemoedelijke ‘ons-kent-ons-sfeer’. Regelmatig zijn er uitjes waar bijna iedereen bij aanwezig is, zoals etentjes of een BBQ. We hebben een ‘één-team-één-taak-sfeer’, van het management en de directie tot aan de jongste bedienden. Wij werken voor veel klanten in het mkb; met name in de detailhandel, zakelijke dienstverlening, metaal, horeca en agrarisch. De grootte verschilt van mkb-bedrijven met vijftien werknemers tot grote ondernemingen met enkele honderden werknemers.
Het doel van onze businessline is om onze klanten te ontzorgen in HR. Zoals de salarisadministratie en alles wat daarbij komt kijken. Maar ook arbeidsrechtelijke en pensioen-vraagstukken. We ondersteunen de afdeling P&O of HRM van onze klant, zowel met adviezen en cursussen als met de uitvoering van taken. Kun je een gemiddelde werkdag beschrijven? Elke dag is anders. De dag begint natuurlijk met koffie en een praatje. Daarna zal de ingekomen mail voor een groot deel bepalen hoe je dag eruit gaat zien. We hebben flexibele werktijden. De één start om 07.30 uur en stopt eerder. De ander start laat en werkt in de avond nog enkele uren. Je kunt zowel thuis als op kantoor werken. We proberen eens per week met een heel team op kantoor aanwezig te zijn.

9+ ervaring

Onze adviseurs zijn over alle vestigingen verspreid. Eens in de paar weken is er een gezamenlijk overleg tussen de twee vestigingen. En elke week is er wel een kort overleg met een afdeling van een andere vestiging. Zo werken we veel samen met de juridische afdeling, accountancy, fiscaal en de pensioendesk. De klant komt met een specifieke vraag of opdracht, waarbij wij de ‘huisartsenfunctie’ op ons nemen. We luisteren goed naar de behoeften van de klant en schakelen daarop specialisten in om de klant snel deskundig te adviseren. Het voordeel voor mij is een tevreden klant die steeds vaker een beroep op ons zal doen. Ook voor zaken die niet direct gerelateerd zijn aan onze businessline. Daardoor wordt ons werk steeds leuker. 

De kernwaarden van Newtone

Gedreven vakmanschap.

Wij ondersteunen jouw groei en ontwikkeling.

Menselijke betrokkenheid.

Wij zijn betrokken, afgestemd op jouw persoonlijke behoeften.

Impactvol eigenaarschap.

Hier kun je impact maken. Op je werk en op de wereld om je heen.

Onvoorwaardelijke samenwerking.

Creëer een betere toekomst door elkaar te blijven helpen.

Werk zoals jij wilt.

Op één van onze dertien kantoren, thuis of bij de klant.
Met dertien vestigingen zijn we groter dan je misschien denkt. Werken vanuit Limburg, Brabant of de Randstad? Het kan allemaal. Onze kantoren werken vanuit één visie, maar wel met ieder zo zijn eigen, lokale cultuur. En dat blijft. Zodat jij je thuis voelt, waar je ook werkt.

Op de hoogte blijven van nieuwe vacatures?